Utolsó frissítés időpontja | 2020-06-24 16:31:35.237 |
Hatályosság kezdete | 2016-08-13 |
Képzés elem azonosítója | 19974 |
A képzési elem egyedi kódja | OSZKGEL |
Képzési elem szintje (törzsadat kulcs: SZOTAR: KPZSZINT) | osztatlan képzés (O) |
A képzés elem típusa:szak, szakirány, specializáció, doktori iskola. (törzsadat kulcs: SZOTAR: KPZELEMTIP) | szak (SZK) |
Képzési elem neve | gazdaság- és pénzügy-matematikai elemzés |
Alapképzés és mesterképzés szakok esetén a szakképzettség jellege. (törzsadat kulcs: SZOTAR: JELLEG) | science (BSc/MSc) (S) |
Szakképzettségek száma (nem megadott; egy; kettő; egy vagy kettő) (törzsadat kulcs: SZOTAR: SZAKKEPZSZAM) | egy (1) |
KKK-ban rögzített képzési idő félévekben | 10 |
A képzési elem teljesítésért járó minimum kredit szám, nem tartalmazza az alapozó, szabadon választható, szakdolgozati és szakmai gyakorlat kredit pontokat | 300 |
A képzési elem teljesítésért járó maximum kredit szám, nem tartalmazza az alapozó, szabadon választható, szakdolgozati és szakmai gyakorlat kredit pontokat | 300 |
Képzési elem első indulásának dátuma | 2017-08-01 |
A képzési elem joker képzési elem-e? | nem (f) |
A képzési elem az alábbi képzéscsoportokba tartozik: |
Képzéscsoport ID | Hatályosság kezdete | Hatályosság vége | Típus | Kód | Név |
244 | 2008-01-01 | | [FIN08] finanszírozási besorolás a normatív támogatáshoz | KOZG08 | közgazdasági |
269 | 2012-01-01 | | [FIN12] finanszírozási besorolás állami ösztöndíjhoz | GAKO12A | közgazdasági |
653 | 2017-09-01 | | [FIN17] finanszírozási besorolás állami ösztöndíjhoz | GAZDA17 | gazdaságtudományok képzési terület szakjai (kivéve: alkalmazott közgazdaságtan, közgazdálkodás és közpolitika, közgazdasági elemző, sportközgazdász szakok) |
207 | 2011-01-01 | | [I11SZ] ISCED 2011 szint | 7 | MA/MSc, mesterfokozatú vagy ezzel egyenértékű |
483 | 2013-09-01 | | [I13CS] ISCED 2013 F csoport | 0311 | Közgazdaságtan |
7 | 1980-01-01 | | [KPT] képzési terület | GAZD | gazdaságtudományok |
671 | 2016-08-05 | | [ORIE] képzés orientációja | kelmo | kiemelten elméletorientált, amelyben a gyakorlati jellegű ismeretátadáshoz képest az elméleti jellegű ismeretátadás aránya 70-80 százalék |