Utolsó frissítés időpontja | 2020-06-24 16:31:35.237 |
Hatályosság kezdete | 2016-08-13 |
Képzés elem azonosítója | 19971 |
A képzési elem egyedi kódja | MSZKAOE |
Képzési elem szintje (törzsadat kulcs: SZOTAR: KPZSZINT) | mesterképzés (MA/MSc) (M) |
A képzés elem típusa:szak, szakirány, specializáció, doktori iskola. (törzsadat kulcs: SZOTAR: KPZELEMTIP) | szak (SZK) |
Képzési elem neve | angol nyelvoktató |
Alapképzés és mesterképzés szakok esetén a szakképzettség jellege. (törzsadat kulcs: SZOTAR: JELLEG) | arts (BA/MA) (A) |
Szakképzettségek száma (nem megadott; egy; kettő; egy vagy kettő) (törzsadat kulcs: SZOTAR: SZAKKEPZSZAM) | egy (1) |
KKK-ban rögzített képzési idő félévekben | 2 |
A képzési elem teljesítésért járó minimum kredit szám, nem tartalmazza az alapozó, szabadon választható, szakdolgozati és szakmai gyakorlat kredit pontokat | 60 |
A képzési elem teljesítésért járó maximum kredit szám, nem tartalmazza az alapozó, szabadon választható, szakdolgozati és szakmai gyakorlat kredit pontokat | 60 |
Képzési elem első indulásának dátuma | 2017-08-01 |
A képzési elem joker képzési elem-e? | nem (f) |
A képzési elem az alábbi képzéscsoportokba tartozik: |
Képzéscsoport ID | Hatályosság kezdete | Hatályosság vége | Típus | Kód | Név |
234 | 2008-01-01 | | [FIN08] finanszírozási besorolás a normatív támogatáshoz | BOLC08 | bölcsész, társadalomtudományi |
267 | 2012-01-01 | | [FIN12] finanszírozási besorolás állami ösztöndíjhoz | BOLC12A | bölcsészettudomány |
651 | 2017-09-01 | | [FIN17] finanszírozási besorolás állami ösztöndíjhoz | BOLCSESZ17 | bölcsészettudomány képzési terület és bölcsészettudományok tudományterület szakjai (kivéve: pszichológia szak) |
207 | 2011-01-01 | | [I11SZ] ISCED 2011 szint | 7 | MA/MSc, mesterfokozatú vagy ezzel egyenértékű |
471 | 2013-09-01 | | [I13CS] ISCED 2013 F csoport | 0231 | Idegen nyelvek elsajátítása |
2 | 1980-01-01 | | [KPT] képzési terület | BÖLCS | bölcsészettudomány |
672 | 2016-08-05 | | [ORIE] képzés orientációja | elmor | elméletorientált, amelyben a gyakorlati jellegű ismeretátadáshoz képest az elméleti jellegű ismeretátadás aránya 60-70 százalék |