Utolsó frissítés időpontja | 2020-06-24 16:31:34.217 |
Hatályosság kezdete | 2004-08-01 |
Képzés elem azonosítója | 15 |
A képzési elem egyedi kódja | BSZKELM |
Képzési elem szintje (törzsadat kulcs: SZOTAR: KPZSZINT) | alapképzés (BA/BSc/BProf) (B) |
A képzés elem típusa:szak, szakirány, specializáció, doktori iskola. (törzsadat kulcs: SZOTAR: KPZELEMTIP) | szak (SZK) |
Képzési elem neve | élelmiszermérnöki |
Alapképzés és mesterképzés szakok esetén a szakképzettség jellege. (törzsadat kulcs: SZOTAR: JELLEG) | science (BSc/MSc) (S) |
Szakképzettségek száma (nem megadott; egy; kettő; egy vagy kettő) (törzsadat kulcs: SZOTAR: SZAKKEPZSZAM) | egy (1) |
KKK-ban rögzített képzési idő félévekben | 7 |
A képzési elem teljesítésért járó minimum kredit szám, nem tartalmazza az alapozó, szabadon választható, szakdolgozati és szakmai gyakorlat kredit pontokat | 210 |
A képzési elem teljesítésért járó maximum kredit szám, nem tartalmazza az alapozó, szabadon választható, szakdolgozati és szakmai gyakorlat kredit pontokat | 210 |
Szakmai gyakorlatért adható pluszkredit | 30 |
Képzési elem első indulásának dátuma | 2004-08-01 |
A képzési elem joker képzési elem-e? | nem (f) |
A képzési elem az alábbi intézményeknél van nyilvántartásban: |
Nyilv. szak | Szervezet kódja | Szervezet neve | Hatályosság kezdete | Hatályosság vége | Meghirdethetőség kezdete | Meghirdethetőség vége |
élelmiszermérnöki [20015] | BCE | Budapesti Corvinus Egyetem | 2010-08-01 | 2016-01-31 | 2010-08-01 | 2016-01-31 |
élelmiszermérnöki [20015] | BKÁE | Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem | 2010-08-01 | 2016-01-31 | 2010-08-01 | 2016-01-31 |
élelmiszermérnöki [26291] | DE | Debreceni Egyetem | 2013-04-18 | | 2013-08-01 | |
élelmiszermérnöki [40421] | DE | Debreceni Egyetem | 2022-06-23 | | 2022-08-01 | |
élelmiszermérnöki [38801] | MATE | Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem | 2020-08-01 | | 2020-08-01 | |
élelmiszermérnöki [39153] | MATE | Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem | 2020-10-13 | | 2021-08-01 | |
élelmiszermérnöki [10142] | NYME | Nyugat-magyarországi Egyetem | 2008-01-01 | 2015-12-31 | 2008-01-01 | 2015-12-31 |
élelmiszermérnöki [37520] | NYME | Nyugat-Magyarországi Egyetem | 2004-08-01 | 2007-12-31 | 2004-08-01 | 2007-12-31 |
élelmiszermérnöki [23871] | SOE | Soproni Egyetem | 2008-01-01 | 2015-12-31 | 2008-01-01 | 2015-12-31 |
élelmiszermérnöki [10142] | SOE | Soproni Egyetem | 2008-01-01 | 2015-12-31 | 2008-01-01 | 2015-12-31 |
élelmiszermérnöki [30831] | SZE | Széchenyi István Egyetem | 2016-01-01 | | 2016-01-01 | |
élelmiszermérnöki [35608] | SZE | Széchenyi István Egyetem | 2018-01-25 | | 2018-08-01 | |
élelmiszermérnöki [23294] | SZTE | Szegedi Tudományegyetem | 2005-08-01 | | 2005-08-01 | |
élelmiszermérnöki [6108] | SZTE | Szegedi Tudományegyetem | 2005-08-01 | | 2005-08-01 | |
élelmiszermérnöki [31011] | SZIE | Szent István Egyetem | 2016-02-01 | 2020-07-31 | 2016-02-01 | 2020-07-31 |
A képzési elem az alábbi képzéscsoportokba tartozik: |
Képzéscsoport ID | Hatályosság kezdete | Hatályosság vége | Típus | Kód | Név |
50 | 1980-01-01 | | [BKPA] alap és osztatlan képzési ág | ELKE | élelmiszer- és kertészmérnöki |
232 | 2008-01-01 | | [FIN08] finanszírozási besorolás a normatív támogatáshoz | AGRA08 | agrár |
266 | 2012-01-01 | | [FIN12] finanszírozási besorolás állami ösztöndíjhoz | AGRA12A | agrár |
649 | 2017-09-01 | | [FIN17] finanszírozási besorolás állami ösztöndíjhoz | AGRAR17 | agrár képzési terület és agrártudományok tudományterület szakjai (kivéve: állatorvosi szak) |
206 | 2011-01-01 | | [I11SZ] ISCED 2011 szint | 6 | BA/BSc, alapképzés vagy ezzel egyenértékű |
566 | 2013-09-01 | | [I13CS] ISCED 2013 F csoport | 0721 | Élelmiszergyártás |
383 | 1997-01-01 | | [I97CS] ISCED 1997 csoport | 541 | Élelmiszergyártás |
202 | 1997-01-01 | | [I97SZ] ISCED 1997 szint | 5A | A felsőoktatás első szintje (BA/BSc, MA/MSc, osztatlan, szakirányú) |
1 | 1980-01-01 | | [KPT] képzési terület | AGRÁR | agrár |
674 | 2016-08-05 | | [ORIE] képzés orientációja | gyako | gyakorlatorientált, amelyben az elméleti jellegű ismeretátadáshoz képest a gyakorlati jellegű ismeretszerzés aránya 60-70 százalék |